MONAMOON відстоює права майбутніх мам
13 жовтня 2021
Альбом Дрейка, Деміен Херст та обговорення обкладинки з вагітними в мережі.
Certified mom by Nataliya Mazur, MONAMOON
Канадський репер Дрейк випустив новий альбом "Certified Lover Boy". На обкладинці зображені емодзі вагітних жінок різних національностей в одязі різних відтінків, це творіння відомого британського художника Деміена Херста. Через відсутність підпису до альбому шанувальники пропонували свої варіанти розшифровки підтексту. Не обійшлося без мемів і фан-арту, а деякі бренди посилалися на обкладинку в своїх креативах.
Amazon пограв з асоціацією "мама та дитина" і опублікував картинку з посилками та їх "малюками". А ось бренди презервативів Durex South Africa і канадський Trojan Brand Condoms пішли від зворотного і натякнули, як би виглядали смайли, якби Дрейк користувався їх продукцією. Durex South Africa підписав креатив "Certified protection for a certified lover boy".
Український бренд одягу для майбутніх мам MONAMOON не проти гумору та креативу, але жарти, які натякають, що краще б не було вагітності, вважають неприпустимими. Тим паче від впливових брендів, які повинні бути соціально відповідальними.
Сам Дрейк в альбомі шкодує не про те, що дівчата від нього вагітні, а про те, що діти ростуть без нього, але радіє, що мама ростить дитину хорошою людиною.
Тому MONAMOON створили свій варіант обкладинки — фото з майбутніми мамами, щоб показати, що вагітна дівчина дуже красива, і краще, що відбувається з дівчатами — це народження нового життя. А також вирішили підтримати одиноких мам і випустили капсульну колекцію яскравих різнокольорових лонгслівів під назвою "Certified mom". Частина коштів від продажу цієї колекції буде направлена в благодійний фонд підтримки одиноких матерів.
Гортайте, щоб подивитися скріншоти публікацій з відсиланням до обкладинки альбому в соціальних мережах брендів.